de vlucht - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Mariska Nieuweboer - WaarBenJij.nu de vlucht - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Mariska Nieuweboer - WaarBenJij.nu

de vlucht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariska

30 Januari 2008 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Als we toch 7 uur moeten wachten op Johannesburg kunnen we net zo goed ff op internet..
Deb en ik zijn nu wel redelijk brak.. de vlucht van vannacht was best wel zwaar maar wel gezellig.. op Frankfurt kwam ik een jongen tegen die ik kon van school en die vloog ook naar Johannesburg dus was wel grappig.. En tijdens de vlucht hebben we met de buurjongen van Debbie veel gepraat die kon ons veel vertellen over afrika enz dus was wel handig.. :D
Erg weinig geslapen in het vliegtuig om half 2 's nachts kregen we ons diner pas.. Terwijl bijna iedereen al sliep.. Dit was wel beetje minder.. Nu zitten we op johannesburg en we mogen niet van het vliegveld af omdat we geen visum hebben.. gelukkig voor debbie hebben ze hier rookruimtes dus dat is wel relax..
om 5 uur vliegen we door naar Botswana.. Het weer is hier wel vet relax.. ook al mogen we er niet echt van genieten:P

Tot snel

• 30 Januari 2008 - 11:04

Gwen:

Woohoo ik ben de eerste! Fijn dat het grootste gedeelte erop zit! Succes met wachten nog maar... Benieuwd naar de rest van jullie verhalen. Dikke kus

• 30 Januari 2008 - 11:21

Myrna:

Ik heb echt steeds aan jullie gedacht!!
    Gelukkig zijn jullie goed aangekomen in Johannesburg!
    Ben benieuwd naar jullie verhaal bij aankomst in Botswana!!
    Allemaal super spannend en succes met wachten!
    Liefs ook aan Deb

• 30 Januari 2008 - 13:00

Lisette:

Oh wat leuk om zo snel al iets te horen !
    Goed om te horen dat de reis goed gaat, nu nog paar uurtjes wachten, sterkte.
    Hopelijk valt er nog wat te beleven op het vliegveld !
    xx

• 30 Januari 2008 - 14:09

Anika:

heey zuss(L)
    mooi dat de vlucht tot nu toe goed is gegaan de rest gaat ook vast goed
    ik hoor weer snel wat hoop ik
    xXxHVJ

• 30 Januari 2008 - 18:41

Emine:

Mooi dat jullie daar nu veilig aangekomen zijn en nu nog naar Botswana en dan kan het beginnen!!!!!!
    xx :)

• 30 Januari 2008 - 20:03

Tineke:

Had al op het nieuws gekeken of er nog rottigheid veroorzaakt was in Johannesburg, maar gelukkig, het viel mee!!!
    Je weet tenslotte maar nooit he, nu de buurt niet meer op je past.
    Hey veel plezier
    groetjes Tineke en de rest

• 31 Januari 2008 - 07:55

Fam Nieuweboer:

Hey meissie,
    Hoe was de eerste nacht in Botswana.We zijn erg benieuwd waar jullie geslapen hebben.We hopen snel iets van je te horen. Dikke kus van ons.

• 31 Januari 2008 - 20:19

Marene:

Hee Maris!
    Hoe is het daar..hier is het heerlijk vertoeven hoor..lekker warm en verders gaat het allemaal goed..met jullie ook?
    Nou heelveel succes en spreek je