Veilig terug in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariska Nieuweboer - WaarBenJij.nu Veilig terug in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariska Nieuweboer - WaarBenJij.nu

Veilig terug in Nederland

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska

12 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Na een vlucht van 13 uur zijn we op dinsdag 8 juli weer veilig terug in Nederland aangekomen. Het is wel erg vreemd om weer hier in Nederland terug te zijn en te merken dat er bijna niets is veranderd terwijl er voor mij zoveel is gebeurt..

Mijn 5,5 maand in Botswana waren geweldig en zou het zo weer doen. Misschien ga ik volgend jaar zomer terug om te werken. We hebben een baan aangeboden gekregen dus wie weet.. we zullen het zien en de tijd zal het leren..

Bedankt dat iedereen mijn berichtjes las was altijd erg leuk om de reacties te lezen..

Liefs Mariska

• 24 Juli 2008 - 11:14

Tess:

DOEN! Gezellig! Ik zit hier geloof ik ook nog wel weer ff... als dat permit er binnen weken is. Wie weet, dus die kaasfondu moet ff wachten en anders neem je um maar mee hoor. En als je nog geen plek heb om te wonen... kom je toch ff lekker gezellig bij ons in voor een jaartje... of 2? Was namelijk super gezellig! enne, vergeet je Debbie niet?
    Dikke HUG Tess

• 18 Januari 2009 - 11:25

Miriam:

Hallo!
    Ik kwam al zoekend op Botswana op jouw waarbenjij.nu.
    Ik wil misschien ook naar GAborone, en voreg me af hoe jullie je stageplek hebben gevonden en of de stage was wat je verwachtte etc. In welk zeieknhuis zaten jullie?
    Groetjes,
    Miriam van der Meulen