Kaapstad here we are - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Mariska Nieuweboer - WaarBenJij.nu Kaapstad here we are - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Mariska Nieuweboer - WaarBenJij.nu

Kaapstad here we are

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariska

03 Juni 2008 | Zuid-Afrika, Kaapstad

eindelijk vakantie.. echt te relax. de afgelopen weken waren nogal hectisch.. klein ongelukje gehad waardoor ik nu 5 hectingen in me arm heb heel fijn maar gelukkig verzorgd zuster Debbie me goed ;)
Afgelopen weken hebben we stage gelopen in de kliniek een stukje buiten de stad.. dit was wel lachen en leerzaam aangezien ze ons gewoon aan ons lot overlieten en alles zelf moesten zien te regelen.. Dus deb en ik kunnen nu de apotheek runnen de injectiekamer.. bloedafnemen injecteren noem maar op appeltje eitje.. ook een paar brandwonden of andere wonden zijn geen problemen meer..
Vorige week hebben we tijdens het uitgaan een groep ontmoet van blanke jongeren die hier al bijna hun hele leven wonen maar oorsponkelijk uit overal en nergens vandaan komen.. We hebben echt het gevoel alsof we in the OC van Botswana zijn beland.. we zijn vorige week bij een van die gasten thuis wat gaan drinken met de groep.. en het was nogal laat en konden niet meer thuis gebracht worden maar we hoefde geen taxi te bellen neeej we konden wel blijven slapen in de extra slaapkamer.. die ook een badkamer had met bad en douche en wc.. echt niet normaal dat die mensen niet verdwalen in hun eigen huis zo groot..
Maar aangezien die gasten niet zoveel te doen hebben zijn we vorige week elke week uitgeweest zo ongeveer.. waardoor we elke ochtend rond 5 uur thuis waren.. niet echt bevordelijk voor je stage maargoed was toch de laatste week.. en we hebben er veel lol voor terug gehad
Dan nu na een reis van 30 uur zijn we aangekomen in KAAPSTAD :D:D
Echt relax we slapen bij een vriend van deb die aan zee woont echt super mooi.. Gister zijn we naar Robbeneiland geweest was wel intressant en wel indrukwekend.. Vandaag een relax dag gehad en morgen gaan we de tafelberg beklimmen..
Ook gaan we het erop wagen om te duiken met haaien.. Lijkt me echt cool..
Zo dat was dan even snel een korte update van de dingen die we afgelopen weken hebben gedaan..

Als ik terug ben zal ik nog wel weer even laten weten of ik de haaien overleeft heb

Liefs Mariska

• 07 Juni 2008 - 10:30

Anika:

heej zussie
    mooi dat je het nog naar je zin het en weer lekker uit gaat :P zo kenne we je weer ;)
    maar echt cool dat je met haaien gaat zwemmen wil ik ook (H):P
    nouw zie over paar weken al :D:D:D
    xx van my

• 09 Juni 2008 - 06:41

Tineke:

Hoorde van je moeder dat je weer wat geschreven had. Deze keer stond het niet op de mail. Ik begrijp het wel hoor dat je je weer zo in het nachtleven hebt gestort. Je vader, moeder en Anika gingen ook pas om half 4 naar huis na Henk zijn verjaardag. Het zit gewoon in je genen. Alleen Tim, Marjolein hoeft maar te bellen en hij gaat keurig op tijd naar huis. Met Tim gaat het zeker goed komen, maar de rest van de familie; Sodom en Gamorra.
    Nou geniet ervan, doe de haaien de groeten en pas goed op jezelf

• 20 Juni 2008 - 13:59

Lonneke:

Hey Maris!

Even niets meer van je gehoord... dus toch de haaien? Ik kijk uit naar je thuiskomst (al over twee weken!)

Liefs Lonneke