Laatste dagje Nederland - Reisverslag uit Ilpendam, Nederland van Mariska Nieuweboer - WaarBenJij.nu Laatste dagje Nederland - Reisverslag uit Ilpendam, Nederland van Mariska Nieuweboer - WaarBenJij.nu

Laatste dagje Nederland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariska

29 Januari 2008 | Nederland, Ilpendam

Vanavond is het zover.. Debbie en ik vliegen naar Botswana.. Echt spannend allemaal ben zo benieuwd hoe het daar allemaal is of alles geregeld is.. Want we weten helemaal niets waar we slapen niet of we worden opgehaald vanaf het vliegveld dat weten we allemaal niet..
Maar ik heb er wel super veel zin in.. Het is 27 graden waarschijnlijk als we daar aan komen dus dat is echt ideaal want ben dit weer in nederland wel goed zat..
Afgelopen dagen nog wel redelijk wat stress met dingen die geregeld moesten worden en natuurlijk had ik veel te veel bagage mee.. Maar dat komt allemaal wel goed..

Mijn volgende berichtje zal vanuit botswana zijn.. :D

Tot schrijfse

  • 29 Januari 2008 - 10:58

    Marene:

    haha ben ik bij jou de eerste :D
    oeh spannend..maar wel ideaal uit dit koude landje..onze volgende berichtjes doen we met een hempje en korte broek aan :D
    Hele goede reis..en we skypen, hyven enzoo (heb ik nou je goeie skype naam?)

    X Marene

  • 29 Januari 2008 - 13:38

    Diana:

    Ja,Ben vroeg het zich al af, hoe zal het met de bagage zijn.
    natuurlijk moet er enkele keren per dag van outfit veranderd worden.
    Ik heb hem kunnen geruststellen,als je werkt draag je een uniform en verder dunne zomerkleren.maar ja, als jij weer zo´n bericht schrijf als hierboven blijft hij het zich afvragen.
    Ik zal de hele nacht bedenken waar je bent, ik heb nl. nachtdienst, maar morgenochtend ga ik natuurlijk wel ff tukken.
    ook ga ik nog bekijken hoe ik de smiley´s kan inzetten.
    doei family Bean

  • 29 Januari 2008 - 14:24

    Myrna:

    aaaaah bijna vertrekken jullie, over een paar uurtjes zitten jullie in het vliegtuig!!
    Jeetje nou wij hebben ook nog geen slaapplek en visa moeten we nog op wachten...
    Ach het houdt t allemaal lekker spannend!
    Ben benieuwd naar al je verhalen!!
    Hele dikke kussen voor jou en Debbie!

  • 29 Januari 2008 - 17:39

    Sarah:

    hey meid!!! hier vanuit spanje een berichtje! heel veel plezier en succes!! komt goed meid! het is een hele avontuur!!

  • 29 Januari 2008 - 20:16

    Noor En Tames:

    :D leuk zo'n vakantie :D

  • 30 Januari 2008 - 07:45

    Familie Nieuweboer:

    Heey meiden,
    Hoe is de reis verlopen? Wat leuk dat er zoveel mensen waren om jullie uit te zwaaien.we hopen dat er in Gaborone ook iemand op het vliegveld staat.We zijn erg benieuwd naar jullie eerste indrukken van Afrika.
    Dikke kus van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ilpendam

Mariska

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 42591

Voorgaande reizen:

09 September 2014 - 22 December 2014

Backpacken Midden Amerika

25 Augustus 2013 - 01 September 2014

One Happy Island Aruba!

30 September 2010 - 23 Februari 2011

Down Under

29 Januari 2008 - 08 Juli 2008

Stage Botswana

Landen bezocht: