Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Ilpendam, Nederland van Mariska Nieuweboer - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Ilpendam, Nederland van Mariska Nieuweboer - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska

29 September 2010 | Nederland, Ilpendam

Jaja morgen is het dan eindelijk zo ver. Na vandaag een vrij stressvolle dag te hebben gehad.. Is het visum nou wel goed geregeled, heb ik alles mee, is me tas niet te zwaar en ben ik toch niet iets vergeten in te pakken.. Maar ik denk dat het wel goed zit.. Morgen om 14:00 vliegen Davey en ik dan naar Hong Kong. Daar zullen we 12 dagen verblijven, beetje door china reizen. Om vervolgens verder te vliegen naar eindbestemming Australia!! Ik heb er heel veel zin in en zal jullie door middel van deze site op de hoogte houden van de dingen die ik mee maakt!

Tot schrijfse en veel liefs Mariska

• 29 September 2010 - 15:06

Annelies:

Een goede reis, en heel veel plezier aan de andere kant van de wereld, geniet ervan!
    Liefs Lies.

• 29 September 2010 - 15:32

Mark:

Maak er wat van daar down under. Ik vond het zelf een mooi land, zeker langs de kust. Sydney is (zeker met een zonnetje) een super stad!
    Geniet ervan

• 29 September 2010 - 20:56

Richelle:

Ik wil je ook op deze manier heel veel plezier wensen..! Hoop dat je een geweldig half jaartje gaat beleven..! Maar ik zie je morgen nog..

Kus Richelle

• 30 September 2010 - 10:09

Myrna:

Hee meis, vandaag is t dan zover!!!!straks t vliegtuig in en weg van hier!ik wens je een super tijd!!geniet en ben benieuwd naar al je verhalen!liefs

• 02 Oktober 2010 - 10:42

Sarah:

Meid!!!! Having fun?!?!

• 02 Oktober 2010 - 16:31

Lonneke:

Hé Maris!

Heel veel plezier natuurlijk! Ben je veilig aangekomen?

xxx Lon