Aussie aussie aussie oi oi oi - Reisverslag uit Perth, Australië van Mariska Nieuweboer - WaarBenJij.nu Aussie aussie aussie oi oi oi - Reisverslag uit Perth, Australië van Mariska Nieuweboer - WaarBenJij.nu

Aussie aussie aussie oi oi oi

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska

27 Januari 2011 | Australië, Perth

Na een aantal stressvolle weken in Sydney zijn Davey en ik nu in Perth beland!

Na oud en nieuw zijn Davey en ik in een hostel in Sydney getrokken! The pinkhouse! Legendarischa hostel maar daar later meer over. We dachten dat zodra we in Sydney zouden zijn we vrij snel van bubba af zouden zijn. dit viel helaas erg tegen. We hebben wel een aantal kijkers gehad maar telkens kochten ze bubba niet!
Dus des te dichterbij de datum van onze vlucht we kwamen des te meer stress kregen we! Uit eindelijk zijn we flink omlaag gegaan in prijs en hebben we bubba verkocht voor 3000 dollar! Toch wel erg jammer dat we er geen winst op hebben kunnen maken ( blijf toch een nieuweboer) Maargoed we hebben de auto verkocht aan 2 duitse meiden die ons gelijk de volgende dag al smste of het normaal was dat bubba zo stotterde! Tuurlijk gaat vanzelf over zeiden wij! Gelukkig hadden we em al verkocht!

In de tussentijd verbleven we in the pinkhouse! Dit is een nogal choatisch hostel midden in de hoerenbuurt van Sydney, Kings Cross! Erg gezellig, lopen altijd wel vreemde mensen op straat dus lekker een terrasje pakken en mensen kijken was altijd wel leuk vermaak! De kamers in het hostel zijn vrij ranzig, vrij veel schimmel, veel fruitvliegjes en ander ongedierte maar gezellig is het er wel!

Vorige week zondag werd ik om 8 uur wakker gemaakt door mijn kamergenootje die schreeuwde mariska! er bloed iemand uit zjin oor! ( Shit had ik nou maar niet verteld dat ik verpleegkundige was!) afijn, ik nog vrij dronken naar buiten,bleek dat er een jongen van de derde verdieping was gevallen. Kerel echt volledig in shock, dronken en onder invloed van drugs en er kwam toch wel vrij veel bloed uit zijn oor! Ik heb geprobeerd te helpen maar hij was zo bezopen dat ie niet wilde luisteren en op probeerde te staan, afijn ik heb me best gedaan! Hij heeft uiteindelijk 6 dagen in het ziekenhuis gelegen met een klaplong, 2 schedelfracturen en een gebroken enkel! Hij heeft zoveel geluk gehad dat ie nog leeft!

Onze kamer in het hostel was bij de voordeur, wat betekende dat iedereen daar een beetje rondhing en slapen voor 3 uur praktisch onmogelijk was. Ons dag en nacht ritme was dan ook redelijk omgedraaid maargoed dat maakte niet uit want onze dagen in Sydney zijn voornamelijk gevuld met bijkomen van de kater, relaxen en zonnen op het strand!

Erg leuk om Bondi beach keertje in het echt te zien ipv op de tv bij bondi rescue! Vele uren hebben we daar gelegen met zonnen, flaneren en zwemmen!


Afgelopen maandag zijn we naar Perth gevlogen waar een heel stel vrienden van ons zitten! Afgelopen dagen met hun om gegaan wat erg gezellig was! Gister was het australian day! aussie aussie aussie oi oi oi ! Wat dus weer een goede reden was om een pak goon leeg te drinken! We hebben de middag in kings park doorgebracht waar om 8 uur vuurwerk was! Er was zoveel vuurwerk, wel 2 keer zo lang als het vuurwerk in Sydney met oud en nieuw, echt bizar! Daarna paar kroegjes af.

Morgen zijn we van plan om richting het zuiden te gaan trekken en een aantal natuurparken te bezoeken. Heb ik wel weer zin in. De steden hier in aussie zijn over het algmeen vrij saai en heb wel weer genoeg gefeest afgelopen weken. Het is wel raar dat we nog maae 1,5 week te gaan hebben in australie. Tijd gaat zo snel. Ik kijk ook echt uit om naar Bali te gaan en michelle weer te zien! Nog 3,5 week en ik zit alweer in het koude Nederland! Echt heel onwerkelijk maar heb er ook wel weer zin in !

Tot snel,

Liefs


  • 27 Januari 2011 - 06:45

    Michelle:

    OMG iemand van de derde verdieping gevallen, hoe heeft hij dat nou weer voor elkaar gekregen.. Getver..
    Verder klinkt het alsof je je prima vermaakt en ik ben blij dat ik je over 2 weken weer zie!!

    Liefs Mies

  • 27 Januari 2011 - 06:54

    Marc:

    klinkt toppie maris! Perth is echt een relaxte stad vind ik, paar mooie maanden gehad haha. veel plezier, zorg wel om nog ff naar esperance te gaan he?! super mooie stranden daar, bondi is er niks bij! spreek je weer een keertje.
    ciaooo

  • 27 Januari 2011 - 07:58

    Gwen:

    Jeee Maris! wat gaat het snel! en wat heb je veel gefeest :)
    Tot bijna!!! Zin om je te zien!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Down Under

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2011

Allerlaatste reisverslag

14 Februari 2011

Goodbye Australie welkom Paradijs!

27 Januari 2011

Aussie aussie aussie oi oi oi

02 Januari 2011

Laatste dagen met Bubba snik!

08 December 2010

Outback!
Mariska

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 42588

Voorgaande reizen:

09 September 2014 - 22 December 2014

Backpacken Midden Amerika

25 Augustus 2013 - 01 September 2014

One Happy Island Aruba!

30 September 2010 - 23 Februari 2011

Down Under

29 Januari 2008 - 08 Juli 2008

Stage Botswana

Landen bezocht: