Allerlaatste reisverslag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Mariska Nieuweboer - WaarBenJij.nu Allerlaatste reisverslag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Mariska Nieuweboer - WaarBenJij.nu

Allerlaatste reisverslag

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska

20 Februari 2011 | Indonesië, Bali

Vanuit een zeer benauwd Ubud, Bali mijn allerlaatste reisverslag! de afgelopen dagen hebben we doorgebracht op lombok, Gili en Bali. Eerst hebben we nog een dag doorgebracht op lombok waar we tempels hebben bezocht. De dag erna hebben we de boot gepakt richting Gili. Nou dit was ook weer een heel avontuur. De boot waar we mee gingen was echt zo n vluchtelingenboot. Volgepakt met eten, levende kippen, pvcpijpen en daar tussen nog zo n 20 man. Gelukkig was de rit maar 30 minuten. Op Gili hebben we 2 dagen doorgebracht waarvan we er 1 een fiets gehuurd hebben en het eiland over zijn geweest. Was wel grappig behalve het feit dat de fietsen mountainbikes waren die veel te klein waren en waarvan het zadel zeer vrouw onvriendelijk was.. Ook hebben we nog wat gesnorkeld wat wel leuk was. In de avond hebben we wat drankjes gedaan in de kroegjes. De dag erna hebben we de boot gepakt naar Bali. Omdat we op de heenweg er 6 uur over hebben gedaan en we dit niet weer zagen zitten hebben we de snelle boot genomen. nou dit hebben we geweten. De boot was zo ontzettend aan het schommelen, wel 10 mensen zijn over hun nek gegaan en iedereen zag groen en geel van misselijkheid. Na 2 helse uren zijn we alledrie zonder te kotsen op Bali aangekomen. We slapen nu in een vrij luxe villa op Bali. Gister hebben we een auto met privechauffeur gehuurd en zijn we tempels, een koffieplantage, een vulkaan en rijstvelden gaan bezichtigen.. een erg leuke dag. Vandaag hebben we rondgeslofd op een markt om alle souvenirs in te slaan. Mies en ik hebben nog een heerlijke massage met melkbad genomen. Nou vanacht mijn laatste nacht op Bali. Morgenmiddag vliegen Davey en ik richting Nederland waar we dinsdag om half 7 in de morgen aankomen.! Ik heb er zin in.
tot snel,

liefs

• 20 Februari 2011 - 10:11

Michelle:

En laten jullie mij hier achter op Bali!! Super leuke tijd gehad samen en ben blij dat we elkaar hier gezien hebben.. Veel gezien, gedaan en meegemaakt weer!!

Liefs x Michelle

• 20 Februari 2011 - 17:50

Annelies:

Goeie reis en tot donderdag!
    Liefs